Party Vibe

Register

Welcome To

3-FPM

Forums Drugs 3-FPM

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
  • anyone know anything about this new drug? info w.ould be great as im thinking of having a blast this weekend.eeezyandout

it is an analogue of a stimulant popular in the 1960s but quickly controlled as too many folk got into IV use. there’s a thread on BL about it and a long one on this Swedish forum.

My Swedish isn’t very good (I can just about work out what Basshunter is singing in Boten Anna) but this post from a young woman (though possibly around my age group) says it could be decent

Ojojoj! En RC som faktiskt väcker ett intresse hos mig.
    Preludin ska ju ha varit “the shit” förr i tiden, är denna ens i närheten lär det bli en succé (om folk nu inte pundat sönder receptorerna pÃ¥ MDPV och liknande).
    Jag hade offrat mig och lagt en beställning om jag inte lagt ner drogerna, faaan det här blev ju lite svÃ¥rt nu alltsÃ¥… Läste som fasen om Preludin senast i vintras/vÃ¥ras och önskade att den skulle komma till Sverige igen.
    I framtiden, i framtiden fÃ¥r det bli nÃ¥gon gÃ¥ng… NyÃ¥r kanske. Om den är sÃ¥ bra som originalet.

https://www.flashback.org/t2452827

this one from a lad says its a decent functional stimulant active at around 20-40mg. Some others were even using the needle but had not keeled over; so that may be a good sign.

Gick av någon anledning inte att redigera så det får bli ett nytt inlägg.

Har nu tagit 10+15+20+25mg (runt 1h mellan varje omdosering, verkar komma upp efter ~10-20 min) och smÃ¥tt stimulerad, fokuserad, pratglad osv är jag Dock inte tillräckligt för att urskilja det särskilt frÃ¥n morgonkaffet och därmed fÃ¥ bättre bild av rusets karaktär, men tillsvidare känns det ganska dopaminergiskt, lite som dexamf, med andra ord inte sÃ¥ mycket “jitter” och kroppsstimulering utan mer mentalt.

Sedan får jag ju räkna med att det antagligen är direkt toleransutveckling som med tjack, så det skulle nog kännas av bättre om man tar en större dos direkt. Verkar som om stim-potentialen med denna först blir påtaglig runt 25-40mg. Till nästa gång satsar jag på en startdos där (kan även rekommendera det till andra labbråttor här, med eventuell allergitest osv innan).

Från R-S är detta, kom i mycket små kristaller (dvs behövde inte malas ner ytterligare).

thanx 4 the reply friend

It’s available in the UK mate, was thinking of getting hold of some this weekend. I heard it’s not as fgood as what it was built on but still pretty good.

My order should be here tomorrow mate so I’ll let you know how it goes OK.

0

Voices

3

Replies

Tags

This topic has no tags

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Forums Drugs 3-FPM